Friday, October 23, 2009

HATI



Mase telah pantas meninggalkan aku...tanpa aku sedari perasaan ini telah berubah...kenapa ek???aku sendiri x pasti..semuanya datang tanpa kuduga..semuanya tiba tanpa ku undang...mungkin inilah yang dikatakan takdir....cinta..sayang..rindu..semuanya ada..bagaimana inginku luahkan segalanya..

mungkin saat ini ada yang terluka dengan tindakan yang aku lakukan...namun aku mohon seribu kemaafan..x bermaksud aku untuk melukakan..cuma aku x sanggup lagi menipu hati ini dan aku x nak ada yang terluka jika perhubungan ini diteruskan...kehidupan ini merupakan satu perjudian dalam kehidupan..

telah kuluahkan segalanya pada mereka..aku harap mereka mengerti dengan apa yang aku lakukan...maafkan aku...hanya seorang sahaja yang mampu ku pilih antara mereka...pilihan telah kubuat...aku x putus berdoa sebelum buat keputusan..solat istikharah juga telah ku lakukan..mungkin ini petunjuk yang TUHAN berikan padaku....aku percaya pada ketentuan TUHAN....

aku harap si dia tidak akan mengecewakan aku...aku harap si dia akan menyayangi aku sebagaimana aku...itu yang aku harapkan....aku hanya meniti laluan ini....fahamilah isi hati ini...telah kuluahkan isi hatiku padanya....aku mohon kebahagiaan dan aku juga mohon kesengsaraan dijauhkan dari aku.....


moga kebahagiaan akan menanti aku.....amin...

4 comments:

  1. Amin! InsyaALLAH, kebahagiaan akan menjadi milik ko ek. Aku sbg kawan, doakan yg terbaek wat ko! *______*

    ReplyDelete
  2. tq wana...
    aku hope semuanya berjalan dengan lancar....
    kita merancang tp tuhan yang menentukan

    ReplyDelete
  3. memg dewasa btol ayat kte ni kan..?? *_____*

    ReplyDelete